مهارت آموزي بيش از 400 نفر – دوره در بخش خريد خدمات استان يزد

از ابتداي سال جاري تاكنون 407 نفر – دوره آموزش در بخش خريد خدمات استان يزد به كارآموزان ارائه شده است .

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد معاون آموزش و پژوهش اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد اظهار كرد : تعهد اين اداره كل براي آموزش افراد در بخش خريد خدمات 120 هزار نفر – ساعت بوده كه تاكنون 77 هزار و 479 نفر – ساعت در قالب 407 نفر – دوره عملي شده است .

عليرضا شهبازي بيان كرد : در نه ماه نخست سال جاري 271 نفر شامل 235  زن و 36 مرد در آزمون هاي سنجش مهارت اين بخش شركت كرده اند كه از اين تعداد 215 كارآموز شامل 189 نفر زن و 26 نفر مرد موفق به قبولي و دريافت گواهينامه مهارت شده اند .  

وي  اضافه كرد : در حال حاضر در مراكز يزد ، مهريز ، صدوق ، زارچ و خاتم آموزش در بخش خريد خدمات در رشته هاي خياطي ، صنايع دستي و قاليبافي تابلويي ارائه مي شود .

شهبازي عنوان كرد : خريد خدمات بر اساس سياست هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي و در راستاي اجراي سياست هاي اصل 44 قانون اساسي براي واگذاري آموزش به بخش خصوصي صورت مي گيرد .

وي خريد خدمات را به سه دسته خريد خدمات در بخش روستا ، صنايع و دانشگاه تقسيم كرد و افزود : در اين مسير با توجه به نياز سنجي صورت گرفته شده و تقاضاهاي رسيده به اداره كل بر اساس ميزان نفر – ساعت مشخص شده ، صلاحيت مجري و نياز منطقه آموزشي ، خريد خدمات در هر يك از اين بخش ها به مجري داده مي شود .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا